Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
@EvaF - Ja, det är min bestämda uppfattning!
Huh, Vad är det du insinuerar om att jag skulle veta eller undanhållt??
Menar du att jag skulle haft någon inblick eller kännedom i .SE eller för den delen Registrars.se innan jag engagerades av .SE och innan mitt första möte med Registrars.se:s styrelse?
I sådant fall har du helt fel, Eva!
|
Jag tror inte att du hade inblick i IIS eller Registrars.se innan du anställdes på IIS. Men jag trodde att du, när du började och satte dig in i arbetet tvingades gå bakåt för att skaffa dig den kringinformation som behövs för att få en förståelse av den rådande situationen. Men jag trodde kanske fel?
Citat:
Du tycks glömma när jag landade på .SE (strax innan affärsmodellsbytet) - och det är från den tiden jag har viss insyn i verksamheten.
Att diskussioner förts kring modellbytet i flera år innan känner jag till, men jag har ingen som helst aning om vem som sagt vad eller vilka förslag som tagits fram.
|
OK
Citat:
Jag ser det inte heller som det minsta intressant att se tillbaka på, eftersom jag endast kan och vill svara för den tid jag funnits med i bilden och har inget intresse i att tala för vare sig andra eller för vilka förslag som lagts innan jag kom med i bilden och blivit delaktig.
|
Visst, men då kanske du inte ska försvara SE Direkt heller eftersom beslutet togs innan du började på IIS.