Visa ett inlägg
Oläst 2011-03-25, 16:01 #4
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden Visa inlägg
@Danielos - Nu får du sluta!

Jag gissar att "oväntligheter" ska betyda oväsentligheter - och om du anser att .SE:s registreringsvillkor är en oväsentliga, så har ni ett mycket allvarligt problem.
Jo du har helt rätt, det var precis det jag ville säga, att registreringsvillkor är fullständigt oväsentliga och det inte behöver korrigeras.... eller varför skulla jag skriva: Självklart ska vi uppdatera all information på alla sidor om jag ansåg .SE:s registreringsvillkor var oväsentliga?

men förstår verkligen inte vart du vill komma. Jag vet vart jag vill komma och framföra och det är med några få rader:

1. Avveckla .SE Direkt så snart det går och arbeta aktivt på det.
2. Förklaring på hur intäktmodellen ser ut för IIS att kunna erbjuda domäner för det låga priset av 180kr
3. Vad har IIS vidtagit för åtgärder mot registrarer där man inte förnyat domäner som var betalda i tid?

Varför går det inte att lungt och sansat samtala om ovanstående punkter utan att säga till varandra att sluta och att folk har allvarliga problem? Peter, uppenbarligen irriterar du dig väldigt mycket på mig, men låt oss sansa oss och samtala om detta som vuxna personer. I de delar man har skilda åsikter måste man kunna respektera varandra och man måste kunna diskutera generellt om saker och hålla lämplig distans till saker, detta gäller ju oss alla.

Senast redigerad av Danielos den 2011-03-25 klockan 16:17
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat