|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Oct 2005
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Oct 2005
|
Internet Sweden, tack för att du nyss påpekande ett fel på våra .se villkor, och självklart ska vi göra vårt bästa att se till att vi som registrar gör allt på bästa sätt.
Eftersom du tar mina och andras synpunkter väldigt personligt och inte ser det som en givande diskussion, så tycker jag detta är beklagligt, jag har aldrig haft för avsikt att öppet kritisera varken dig eller IIS, utan jag har helt haft avsikten att framföra synpunkter och åsikter där man eventuellt kanske kan ta till sig något och kanske kan ha som underlag att förbättra något?
Jag har fått veta i tråden alltifrån att jag varken förstår saker, eller har förstått det grundläggande, och att det jag har sagt sägs vara befängt, måså vara, men det som jag personligen funderar över, för att avrunda lite, är vad man konkret kan göra för att .SE Direkt's kunder inte ska känna motvilja att byta registrar, eftersom det är IIS mål att aveckla att vara registrar, jag kan ärligt säga att vi på egensajt arbetar otroligt intensivt, faktiskt både dag och natt för att skapa bästa möjliga alternativ till .SE Direkt.
Och jag vill i denna tråden även tillägga att vi på egensajt är stolta över att blivit en .se registrar samt vi har haft mycket god kontakt med IIS och upplever ett bra samarbete, och kan bara beklaga att denna tråd blev ett sätt avreagera sig på. Man kan ha rätt i sak/fakta, men kan ha felaktiga eller dåliga intentioner och tvärtom.
Senast redigerad av Danielos den 2011-03-25 klockan 14:02
|