Medlem
|
|
Reg.datum: Apr 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
Snygg och enkel shop. Precis som det borde vara, men som kan vara svårt att få till då man ofta vill trycka in så mycket som möjligt. Bra jobbat!
Jag tycker loggan känns sisådär, men den känns ändå som ett mycket smart val med tanke på att det är en del stora aktörer som vänder sig till kvinnor som kör samma typ av logga. Det gör att man får en igenkänningsfaktor.
Jag gillar inte fetstilen ni har på ´vårnyheter´, ´låg frakt´, öppet köp´ ´nyhetsbrev´. Eller jag kanske skall förtydliga mig. Jag gillar att ni har det men den känns alltför fet. Det stör mitt öga. Kanske den inte skall ha större font?
Jag skulle också gärna se en större ´lägg i varukorgen´-knapp. Minst i samma höjd som ántalsrutan´. Nu är det ett ganska tajt utrymme för texten i knappen vilket gör att det blir svårare att läsa, både i sidled och höjdled så ni skulle tjäna på att göra den större.
Ni kanske skulle ha en slogan, eller något som talar om vad ni säljer i headern så att man ser vart man har kommit även om man inte kommer in via första sidan.
|