|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: May 2010
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: May 2010
|
Sidan är snygg men den ger inte så mycket vid första anblicken. Jag skulle vilja ha lite mer interaktivitet med t.ex. en lista på de 10 senaste jobben direkt på startsidan.
Till att börja med känns de viktigaste funktionerna på sidan lite undangömda och jag tycker att det känns mer som man är inne i backend-delen än på den externa sidan. Huvudfokuset borde vara att visa vad det finns för jobb på sidan och det ska synas tydligt.
Nu vet jag inte riktigt om du har tänkt ha det som det är nu, men jag tycker nog att du ska tänka om lite när det gäller menyn.
Är det inte många av sakerna i menyn som bara är relevanta för antingen frilansaren eller beställaren?
Är det inte bättre att visa allt det där som du gör nu först när man är inloggad och då anpassa den efter den rollen man har på sidan?
Varför ändras huvudmenyn beroende på vart man är på sidan? Det gillar jag inte.
Vad hade du tänkt att det ska hända när man klickar på något i menyn fast man inte är inloggad.
Jag skulle vilja en en startsida med två stora knappar med "jag är frilansare" och "jag är contractor" samt en lista med de senaste jobben. Sedan ska det såklart finnas tydligt information om vad det är för tjänst för nya besökare.
Senast redigerad av pelmered den 2011-03-24 klockan 00:30
|