I orginalfallet, är du säker på att den första fakturan kom fram? Hur skickade du den?
Jag skulle nog inte orka göra något direkt heller om jag aldrig får varan. Har ju varit med om leveranser dröjer ett tag tidigare. Är det inte något viktigt glömmer man lätt bort det medan man väntar på leveransen.
Sedan blir man ju påmind först när man får påminnelsen.
Skickar man med brev så får man ju paketet i brevinkastet om det inte är för stort.
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb
Blir dock lite underhållning när dom visar upp några av alla korkade i exempelvis program som lyxfällan.
Men vet hur det är, många idioter varje månad som skriver alla konstiga möjligheter som OCR/meddelande. Även folk som både lyckas skriva felaktigt OCR och samtidigt betala fel summa.
Säkert 50% av befolkningen som borde omyndighetsförklaras.
|
OCR-nummer är ju faktiskt inte så lätt alltid dock. Det var ingen som sa till mig att siffrorna längst ner vänster i fältet som ska läsas av med maskin är OCR utan det fick man lista ut själv.
Det är väldigt få fakturor som tydligt skriver ut OCR i själva fakturan. Det borde alla verkligen göra tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Conth
Väldigt märkligt synsätt (om du pratar OnTopic), ska kunden göra bot och bättring!?
|
Tror han syftade på det Anders Larsson sa.