Visa ett inlägg
Oläst 2011-03-15, 08:38 #7
AndreasSs avatar
AndreasS AndreasS är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 316
AndreasS AndreasS är inte uppkopplad
Flitig postare
AndreasSs avatar
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 316
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis Holm Visa inlägg
chat är mycket billigare och man kan få direktsvar om företaget har tillräckligt med support personal.
Fast man kan ju se det som såhär: Om företaget har nog med supportpersonal så går ju ett mailsvar lika snabbt. Chatt har ju samma "nackdel" som telefon, det blir oftast en hel del onödigt för att komma igång. På ett mail så antar jag att de flesta har en förifylld info så det är bara läsa mailet och börja svara (efter eventuell åtgärd).

Det har ju också fördelen mot supportpersonalen att de inte känner sig "hetsade" att göra det direkt, något som faktiskt finns på telefon/chat.

Och har man nog med personal så bör det ju inte vara någon (märkbar) telefonkö heller. Så jag förstår inte hur chatt ska vara bättre. Men det är bara mina $0.02
AndreasS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat