Citat:
Ursprungligen postat av Adestro
Suck. Låt mig gissa, man blir för "inlåst"... Med tanke på att det finns rena virus och trojaner på Android Market...well...nuf said.
Innerst inne vill ni alla ha Apples godsaker. 
|
Haha, nej det hade faktiskt inget med inlåsningen att göra även om det är ännu en sak som talar emot Apple. Stör mig mest på att appleprodukter generellt sett verka ha en förmåga att ge användarna bryderier vilket i sin tur gör att dom behöver support.
Ta tex Apple Mail som ett exempel, skulle gissa på att kanske 25-30% av våra kunder är appleanvändare, vilket borde göra att dom står för 25-30% av frågorna hur man sätter upp sin mail. Men istället så står appleanvändarna för kanske 75% av frågorna av den typen.
Inget fel i sig att be om support, det betalar man ju för. Det är mest bara lustigt att det är så snedfördelat att "lättanvända Apple" genererar mest support.