Visa ett inlägg
Oläst 2011-03-03, 06:38 #35
lassegw lassegw är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2010
lassegw lassegw är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2010
Standard Om Jajja Communications

Citat:
Ursprungligen postat av qson Visa inlägg
Är det värt att satsa på detta?
Du frågar: Är det värt att satsa på detta?
Det kan knappast någon annan än du själv svara på. Det är bara du som har siffror och underlag.

Citat:
Ursprungligen postat av qson Visa inlägg
Har läst några mindre bra kommentarer om Jajja, men har inte bildat mig en uppfattning än.
Ok, släng mössfärgerna i soptunnan! Tala om metoder, utförande och resultat. Med resultat menar jag såväl positiva som negativa resultat, vanligen kallat konsekvenser. Jag har under de senaste åren noggrant följt flera av de företag som säljer SEO-tjänster av olika slag. Jajja är ett av dem, och jag drar samma slutsats som Peter F, det fungerar. Tillsvidare i alla fall.

Sedan finns det mycket övrigt att önska när det gäller dessa aktörers metoder och utförande av tjänsten. Men det är en annan sak. Du kommer i ett senare skede stå ensam med ansvaret för din inköpta produkt/tjänst inför sökmotorerna och den offentliga scenen.

För att ge dig lite kött på benen då det gäller att se ett av produktslagen, nämligen länkbärande bloggar så har jag tillägnat dig en webbplats så att du kan se dig omkring. Länken hittar du i signaturen härunder.
lassegw är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat