Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Nov 2004
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Nov 2004
|
Oftast är en friskola lite mer modernare, bättre miljö och mer frihet öppenhet och kanske inte lika stel miljö.
Hur bra utbildningen är kan man kanske fråga sig, det lär ju skilja mycket mellan skolorna.
Jag gick på friskola, dock kunde jag sakerna innan istället. Då man kunde mer än lärarna på tekniska utbildningarna.
Fick även fullt ansvar för drifta skolnät och lärarnät under min tid på gymnasiet, hade global enterprise administrator konto. Även full tillgång till koncernens nät/servrar då den behörigheten var global. Även full behörighet på alla servrar inklusive betyg systemen.
Hade även extremt många timmar ledigt sista 2 åren, där emot var det många som missbrukade friheten och satt och spelade hela dagarna på sin laptop som dom har fått.
Då var det tiden lunarstorm var lite mer aktivt och modernt, folk blev rätt tjuriga när man blockerade det. Dom som var snälla kunde jag råka ge tillgång till ICQ och lunarstorm :P
Men nu börjar jag nästan bli gammal och har ju hänt extremt mycket senaste åren just på friskolor och ökningen av friskolor.
Dock så är ju alltid konkurrens bra, vilket ökar kraven även på friskolorna som dom kommunala.
|