Ämne: Supporthjälp
Visa ett inlägg
Oläst 2011-02-26, 21:47 #2
abergmans avatar
abergman abergman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 762
abergman abergman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
abergmans avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 762
Citat:
Ursprungligen postat av hoover Visa inlägg
Hej,
Jag har ett antal mindre webbshopar och liknande sajter. Jag har även ett fulltidsarbete och tycker för det mesta att det är jobbigt och störande att behöva svara på supportmail från webbshoparna när jag sitter med helt andra arbetsuppgifter. Vissa dagar kommer inga mail alls, andra dagar upp till 10-20 mail. Det är typ aldrig mer än 30 minuters arbete om dagen, men ändå något som "hänger över mig" eftersom jag vill upprätthålla en hög servicenivå.

Har ni några förslag på hur jag kan "sälja ut" supporten utan att det kostar en förmögenhet Jag tycker att det måste finnas många webutvecklare och andra som ändå sitter framför datorn hela dagarna, och som skulle kunna tjäna en liten extra slant. Jag tänker även att om det är många som sitter med samma bekymmer som jag, så vore det en bra affärsidé att sälja "drift och support"-tjänster till små sajter. Finns det redan..?

Alla tips och förslag mottages tacksamt!
Det finns ju bolag som bara jobbar med att vara kundservice etc http://www.dreamgroup.se/ är ett sånt bolag.

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-02-27 klockan 00:05 Anledning: korrigerade citering
abergman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat