Hej!
Som jag skrev i din tidigare tråd. Jag gillar namnet, det passar in. Skall jag framföra något kritiskt så tycker jag att layouten känns en aning stel för ändamålet.
Det är en standarduppbyggnad men den känns liksom bara halvt genomförd, sen så finns det vissa uppenbara problem på sidan. Om du tar och kollar in informations sidan, så kommer du nog att se problemet själv. Så är det för mig i Chrome, Mozilla och IE. Och inte bara det, sidan ser rent för jävlig ut i IE. (För mig i alla fall)
Citat:
1. Annonserna m�ste f�rst godk�nnas av admin. (12h)
2. Ni blir meddelande om eran annons nekas, �ven n�r den godk�nns.
3. Vad f�r man anv�nda kontakt formul�ret till?
Den an�nds f�r att kontakta oss av inprincip alla slag.
|
Det blir lite olika tecken, beroende på vilken webbläsare du använder.
Så en sak som du kanske kan fila vidare på är designen på hemsidan. Jag gillar själva idén, vad jag däremot saknar är mer information om hemsidan i helhet. Det borde finnas lite mer information om hur allt fungerar. För det kan finnas personer som inte direkt förstår hur allt fungerar, så du kan nog hjälpa andra om du har mer information.
Så att, sidan var tyvärr inget som tilltalade mig. Visst, det kan bli en succé, men det blir nog en större succé om du utvecklar sidan ännu mer, helst designen.
Men du kommer säkert att klara av att utveckla sidan så småningom. Som sagt, logon behöver bytas ut och jag tror att det behövs en ny design. Som tilltalar en när man kommer in på sidan. Jag kommer antagligen att använda mig utav sidan, eftersom det är en väldigt bra idé.
Och det som en annan skrev tidigare, använd samma typsnitt i formulärfälten som på resten av sidan. Och integrera PayPal så att man direkt kan köpa och ladda ner. (Det kommer nog att underlätta en hel del)
Jag hoppas inte att du tar illa upp, men jag vill bara att allting ska fungera så bra som möjligt för dig. Så du har en större chans att lyckas med ditt projekt.
Peace out och lycka till!