Visa ett inlägg
Oläst 2011-02-03, 08:37 #5
MikaelBs avatar
MikaelB MikaelB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 280
MikaelB MikaelB är inte uppkopplad
Medlem
MikaelBs avatar
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 280
Man får inte heller glömma att ett välplanerat möte med kund även sparar tid om man plockar ut rätt information från kunden, vilket är väldigt mycket enklare att göra öga mot öga än i telefon eller via mail. Jag märker stor skillnad på tiden det tar att göra en relativt enkel design åt kund om jag bara haft en kortare mail/telefonkonversation mot om jag har suttit hos kunden i möte. Många intryck man kan hämta, och även se kundens verksamhet och bilda en mer korrekt uppfattning om vad kunden vill utstråla med sin hemsida.

Så inte säkert att inkomsten per timme sjunker för att man har ett obetalt möte.
MikaelB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat