Visa ett inlägg
Oläst 2011-02-02, 23:10 #11
Sweelys avatar
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2010
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Sweelys avatar

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Captcha Visa inlägg
Fel ställe kanske, men som många andra så vill man inte belasta nära och kära. Så jag skriver av mig lite här...

Har nyligen flyttat till Norge med min flickvän, skulle börja ett nytt intressant liv... hyrde lägenhet, köpte möbler och allt. Startade eget och jobbade flitigt på en del projekt för just den norska marknaden...va riktigt nöjd med livet...

Tills idag, alla mina pengar på kontot är borta. Har ett sparkonto och ett annat som jag skjuter in lite pengar på för att använda mitt visa kort. Båda kontona är länsade nästan och visa kortet är tungt övertrasserat.

Nu har jag och tjejen endast pengar till mat och bussbiljetter till mina föräldrar i Sverige..

Hyran blev aldrig betald, hyreskontraktet är på ett år... banken skickar mig från den ena personen till den andra....
Att du jobbat på ordentligt råder det ingen tvekan om. Du har startat en hel del intressanta trådar på bland annat SEO-forum som visar på att du är intresserad av vad du gör.

Jag har aldrig tidigare fått mitt konto länsat förut. Men lösningen heavenclouds och andra gav dig ovan lät onekligen bra: se ifall banken kan göra något åt saken.

Jag hoppas allt fixar sig.
Sweely är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat