Visa ett inlägg
Oläst 2011-02-02, 21:26 #7
Rvns avatar
Rvn Rvn är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Rvn Rvn är inte uppkopplad
Flitig postare
Rvns avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av NattButik Visa inlägg
3. Gällande priserna. Tydligen vet inte vissa att det kostar mycket pengar att driva en tjänst på nätterna. Någon skrev att de kan åka till Netto och handla läsk för typ 15 kr... Mitt svar är där: Har Netto öppet efter klockan 8? Isåfall varsågod. Sedan kommer nästa grej, vad skulle den läsken kosta om de hade öppet efter klockan 20?
NattButik är inte här för att konkurrera med Lidl eller Netto. Snarare Statoil isåfall och där ligger vi oftast lägre i pris än dem. Jag vet att priserna inte är de billigaste, vilket jag inte heller hävdat att de ska vara. Men en sådan tjänst kostar och det finns en hel del människor som uppskattar oss och är beredda att betala en liten slant extra men istället får varorna hemlevererad på kvällar och nätter.
Personligen tror jag att folk gärna betalar en slant extra för att få till dörren så kunden själv slipper utsätta sig för "risker". Om det inte är värd ett par kronor mer än Lidl eller Netto så vet jag inte vad...
Jag reagerade faktiskt på att dina priser var låga med tanke på vilken service man får med hemkörning och allt!
Rvn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat