Visa ett inlägg
Oläst 2011-02-01, 17:12 #21
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Håller absolut med om att kampanjen i sig inte är något att gnälla över men att ha en startavgift idag är ganska vanskligt. Först och främst är det något många missar och det framstår som att man för kunden bakom ljuset. Man får hantera en massa kunder som blir besvikna och irriterade vilket med all önskvärd tydlighet framgår av den här tråden. Dessutom basunerar man ut att man inte klarar av att automatisera registrering, skapande av konto och fakturering (även om så inte skulle vara fallet). Visst, i princip alla webbhotell har detta än så länge men det är ändå tämligen oseriöst och i klass med Ryan Air. Heter man One.com kanske det inte spelar någon större roll men annars bör man nog tänka sig för lite.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-02-01 klockan 20:59
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat