Citat:
Ursprungligen postat av nimac
Jag håller med dom som klagar över att kampanjen är missvisande eftersom rätt ska vara rätt.
Det stå ju klart och tydligt på första sidan att domännamn 1kr/st och webbhotell ingår. Sen helt plötsligt tillkommer 150 kr.
Gör man såhär så kan man ju ha en kampanj att tex köpa en bil för 1 kr men det tillkommer en avgift på 200.000 kr. 
|
Njaaaeee... Skillnaden ligger ju i att det alltid tillkommer en startavgift, det är ingenting vi har lagt till helt plötsligt inför den här kampanjen. Så det är ju ingen direkt nyhet jämfört med ditt bil-kampanjexempel... Kika lite hos de andra webbhotellen så ser du att även de har en startavgift, vissa till och med en som är dubbelt så dyr jämfört med oss.
Citat:
Ursprungligen postat av V-Me
Då måste ni vara dom första med det med  så nu sitter jag med 1 domän för 150kr.. Har krävt tillbaka mina pengar  Får jag inte det så kommer min advokat höra av sig
|
Vi är knappast först med det, och vi lär inte vara sist heller...
Domänen omfattas ej utav ångerrätten, då domäner registreras direkt till kunden och kan användas oberoende av webbhotellet. Detta är inget unikt för oss, och gäller hos i princip alla registrars. Däremot startavgiften och webbhotellet (som du iofs fick kostnadsfritt) får du givetvis pengarna tillbaks på.
Så allt i allt har du endast "förlorat" 1 krona, vilket du egentligen inte har eftersom du fortfarande kan fortsätta använda domänen hos ett annat webbhotell, om du önskar.