Visa ett inlägg
Oläst 2011-01-31, 16:02 #1
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden Visa inlägg
Hej eng3l, Jag heter Peter och jobbar som bekant på .SE Registry och kan inte svara på vad .SE Direkt har i kikaren, men kan säga att jag inte känner till något alls om detta.

..vi får väl se vad som händer..

Det är jag medveten om, däremot så borde ju rimligtvis .SE/IIS veta vad deras egen registrar .SE Direkt har tänkt att införa för nya tjänster framöver? Speciellt med tanke på att IIS försvarat .SE Direkts existens med att man inte ämnar konkurrera med sina andra registrarer genom att inte erbjuda sådana tjänster?

Om .SE's/IIS inställning kring det har förändrats så tror jag definitivt att intressenter som registrars.se är intresserade av att få reda på det. då faller det ju naturligt att sådana frågor ställs till den organisation som faktiskt uttalat att det inte ska ske och inte till .SE Direkt?

Och om man vill ha tag på någon hos .SE Direkt som faktiskt kan svara på den frågan, vem ska man i så fall vända sig till om man vill undvika den vanliga kundtjänsten?

Personligen blir jag dessutom nästan alltid hänvisad till registrar supporten istället oavsett vad mitt ärende gäller hos .SE Direkt, men det kanske är en helt annan diskussion.
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat