Visa ett inlägg
Oläst 2011-01-31, 00:57 #10
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Kul med någon som har lite specifika synpunkter! Även om jag inte helt håller med dig.

1.) Vi har ju menyn i botten också, men jag tycker det är viktigt att man snabbt kan navigera på sajten. Jag gillar menyn där, tycker det känns luddigt om den försvinner, speciellt när man är någon annanstans än förstasidan.

2,3,4,5) Antar att du menar att vi skall flytta logotypen dit... sajten känns då lite vänster-tung om man inte fyller på footern lite mer. Just nu är det ju en ljus-effekt över footer-logon, om ljuset inte är på logon känns det kanske tomt, och om ljuset är vänsterjusterat så blir det skevt. Men jag håller med om att footern kanske känns lite tom, vet dock inte om det är en negativ sak i detta sammanhang.

Jag är nog mer åt hållet att footern skulle slimmas ännu mer. Kanske bort med USE och bort med menyn i footern.

6.) Den finns i footern redan.

7.) Hur menar du?

8.) Tänker du på knapparna eller på text-boxarna?

Tack för feedbacken. Jag var själv inne på att sajten skulle vara mer gul och vit som huset, men vår designer ville gå på den mörka trä looken för att inte göra huset till en sajt, utan göra en sajt till huset.

Jag gillar många av de teman som finns på Themeforest, så om du får känslan av att det kommer därifrån kanske det inte är helt galet. Dock är det endast trä-bakgrunden som kommer från Graphicriver.net, resten är eget. Det är alltså inte ett köpt och moddat tema.
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat