Citat:
Ursprungligen postat av KristianE
Eftersom de inte har support för SSI så är det inget som hindrar dem från att helt
inaktivera funktionen.
|
Problemet är att jag inte har fått någon explicit information om detta. Det har fungerat bra i flera år, och helt plötsligt inte. Varför skulle jag misstänka att SSI inte stödjs officiellt, när det fungerar bra?
Jag tycker fortfarande den är väldigt nonchalant mot kunderna att bara slå av en sådan funktion, utan någon som helst förvarning. Om det själv inte kan/vill analysera vilka som använder SSI, borde en sådan varning gått ut i god tid. Oprofessionellt och klantigt tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE
Dock borde de kanske informerat sina kunder om att de inaktiverar SSI..
|
Just precis. Det hade varit intressant att veta hur många förutom jag drabbades av detta.
En intressant fråga är om detta är så här i allmänhet webbhotell hanterar sina kunder eller om detta bara vare ett olycksfall.