Visa ett inlägg
Oläst 2011-01-28, 09:14 #2
AnOnYmUs AnOnYmUs är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 868
AnOnYmUs AnOnYmUs är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 868
Förtydligar innehållet i videon:

Vanlig förklaring om vad SEM är och de organiska resultaten
Att Youtube anses vara en av deras Google-sajter
Användarbeteenden av Google vs Youtube (nästan spegelresultat av toppar)
Google Trender och varför det är bra att veta om topparna för ex. av marknadsföring
Google Image Search Ads - både textannons och banners (nya funktioner)
Video Targeting Tool - Hur man annonserar på Youtube (intressant)
Google Analytics - lite mer ingående
Hantera Adwords effekt - Automated rules - Höja bud/Öka budget på adwords vid olika tider (ny funktion)
Search Funnels - Följa hur besökaren har valt olika sökord innan slutdestinationen (ex Presenter, Klocka, Citizen AT340) *Kan vara resultatet/vertyg av förra årets seminarium där jag skrev om "Always on", alltså att synas hela vägen från sökord 1 till sökord 5*
Förbättra din webbplats - Website optimazer - Testa olika layouter på webbsidor för att mäta resultat
2013 Fler internetanvändare via telefoner än vid datorer.
Mobila annonsformat - Förklaring till Adwords på mobilsurfande - endast 5 annonseringsplatser (bör ses)
Avslutande tips från Google.
AnOnYmUs är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat