| 
		
			
			| Mycket flitig postare |  | 
					Reg.datum: Feb 2004 
						Inlägg: 868
					      |  | 
	| Mycket flitig postare 
				 
				Reg.datum: Feb 2004 
					Inlägg: 868
				      | 
			
			Förtydligar innehållet i videon:
 Vanlig förklaring om vad SEM är och de organiska resultaten
 Att Youtube anses vara en av deras Google-sajter
 Användarbeteenden av Google vs Youtube (nästan spegelresultat av toppar)
 Google Trender och varför det är bra att veta om topparna för ex. av marknadsföring
 Google Image Search Ads - både textannons och banners (nya funktioner)
 Video Targeting Tool - Hur man annonserar på Youtube (intressant)
 Google Analytics - lite mer ingående
 Hantera Adwords effekt - Automated rules - Höja bud/Öka budget på adwords vid olika tider (ny funktion)
 Search Funnels - Följa hur besökaren har valt olika sökord innan slutdestinationen (ex Presenter, Klocka, Citizen AT340) *Kan vara resultatet/vertyg av förra årets seminarium där jag skrev om "Always on", alltså att synas hela vägen från sökord 1 till sökord 5*
 Förbättra din webbplats - Website optimazer - Testa olika layouter på webbsidor för att mäta resultat
 2013 Fler internetanvändare via telefoner än vid datorer.
 Mobila annonsformat - Förklaring till Adwords på mobilsurfande - endast 5 annonseringsplatser (bör ses)
 Avslutande tips från Google.
 |