Visa ett inlägg
Oläst 2011-01-26, 13:23 #5
abergmans avatar
abergman abergman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 762
abergman abergman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
abergmans avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 762
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Nu har jag ingen aning om vad det gäller så det får CN svara på om de önskar. Däremot är det inte alls ovanligt att två personer på kundtjänst svarar två olika saker, oavsett vilket företag, myndighet eller verksamhet det än gäller. Det lär du få erfara ett antal gånger till om detta var första gången
Tanken är ju såklart att alla ska svara likadant, men det har ofta med kunsskapsnivån hos personen i fråga att göra. En del kan direkt avgöra vart felet sitter och om det är något som denne ska hjälpa till med, eller om det är något som ligger utanför avtalet.

Om supporten sagt att de ska ringa upp så kan det vara så att de vill dubbelkolla själva vart felet sitter och om det är något som ingår eller inte, det är inte omöjligt att de ringt upp och bett om ursäkt och meddelat att det du vill ha hjälp med inte ingår i avtalet.
abergman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat