Visa ett inlägg
Oläst 2011-01-26, 12:11 #6
Fender Fender är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 43
Fender Fender är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 43
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det hör inte till webbhotellets uppgifter att hjälpa till med din mjukvara. Om de gör det så är det en extra bonus som riskerar att gå ut över övriga kunder.
Det handlar inte om det. Det handlar mer om att om person 1 säger att han lovar att höra av sig inom några timmar för att hjälpa mig med ett problem, som inte handlar om mjukvara.

Men när person 1 inte ringer upp och jag tar saken i mina egna händer och ringer upp supporten igen för att istället mötas av att det kostar pengar för "extra support". Vart är förtroendet??

Och, hur kommer det sig att person 1 inte sa att det skulle kosta extra, men det gör person 2? Personalet på supporten är väl inte anställda utav två olika företag?

Senast redigerad av Fender den 2011-01-26 klockan 12:15
Fender är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat