 |
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 626
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 626
|
Timofey:
Okej, det låter lite som medvetet stänga dina luftvägar några minuter för att "väcka kunden i fråga".
Inte stänger Telia av min telefonlinje för att "väcka kunden i fråga".
Dem ringer och skickar brev ifall dem vill ha kontakt med mig.
Du måste ju själv förstå hur orimligt det låter?
- Hej! Varför får jag inte ta nått kaffe?
- Näee, chefen ville väcka dig..
- Okej, ska jag höra av mig till honom?
- Japp
Låter lite som Hitler fasoner.
Jag rekommenderar verkligen inte BINERO som stänger av (märkligt nog) mitt tillträde till KUNDCENTRET(?) när dem vill få kontakt med mig?
Man kan inte maila och säga att man vill ha kontakt med mig.
Men man kan maila och säga att man har blivit låst i 4 veckor.
Senast redigerad av Alpha den 2011-01-17 klockan 12:50
Anledning: EDIT: Editerade lite så att man lättare förstår mig..
|