Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se
Det är ju en väldigt stor uppoffring du får göra om du ska släppa ifrån dig all kontroll på sidan. Vad har de för anledning till att de vill ha 100% kontroll över din sida?
|
Foreningen ligger kvar i stenaldern nar det galler webbsidor och rads det mesta som skrivs och gors pa internet.
Citat:
Räcker det inte med att de kan få ha synpunkter på innehållet som du måste rätta dig för och alla större ändringar måste godkännas av dem?
|
Tydligen inte.
Dom vill ha full kontroll over min sida och mitt forum. Allt som skrivs i forumet och de som jag vill andra i designen, implementera annonser eller liknande maste forst godkannas av styrelsen innan jag gor nagot.
Citat:
Det är väl trotts allt du som kommer jobba med sidan även fortsättningsvis. Jag tycker kraven känns lite orimliga om inte du har bra möjligheter att tjäna en del pengar på detta, men eftersom de har 100% kontroll över allt på sidan är det ju något som är svårt att förlita sig på om ni skriver ett avtal på det.
Om de tar ifrån dig all kreativ frihet så bör de ju kompensera dig ekonomiskt. Varför skulle du annars vilja ha trafiken?
|
Sidan som ska lanka till mig har cirka 10.000 medlemmar runt om i Sverige och deras hemsida snittar 1500-2000 unika besokare varje dag. Plus att jag far en valdigt bra placering pa deras sida. Direkt nar nagon besokare sidan sa syns min annons.
Jag vill tillagga att detta gors helt gratis. Jag betalar ingenting for annonsering. Plus att min webbsida kommer att finnas med i nasta nummer av deras medlemstidning som skickas ut till 10.000 hushall i Sverige.
Det finns en mojlighet att tjana pengar pa min sida om dom lankar till mig. Men eftersom forbundet ar emot all sort av reklam sa vill dom inte att jag har annonser pa min sida eftersom dom ar snall och skickar besokare till mig.
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Antingen så har ni missuppfattat varandra helt eller så har du kommunicerat med en väldigt förvirrad person med noll koll 
|
Foreningen har en noll koll pa utveckling inom databranschen och rads det mesta nar man talar om samarbete och websidor.