Visa ett inlägg
Oläst 2011-01-14, 07:53 #190
MRDJs avatar
MRDJ MRDJ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2006
MRDJ MRDJ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
MRDJs avatar

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Ursprungligen postat av JooBaalo Visa inlägg
Har använt mig av Binero sedan år 2007, då jag gick över från surftown. Det bytet var som att ha åkt i Fiat och direkt över till en supersnabb smidig Ferrari. De har varit exemplariskt och klanderfritt tills de börjat uppdatera till Binero 2.0. Jag sitter och utvecklar webbsidor med Joomla, allt från från 8-12timmar per dag. Jag Håller med om att det varit lite väl mycket nerstängningar, samt sidan laggar en del. Otroligt störande. De har gjort stora byten i systemen under december, vilket gav enormt driftstörningar och nerstängning av flertalet servrar. Jag tycker om deras support enormt. Informationen är också bra vad de gör. Visst det har blivit ändring från stabila installatron till nya one click, som är en mer simpel installations modul av cms system. Eftersom jag inte arbetar med wordpress kan jag inte svara på frågan hur du ska göra där. Men i mitt fall jobbar jag med plugin som jag kör backup på hela min site och alla extension i ett såkallat grundläge, vilket gör att jag aldrig använder mig av tidigare installatron eller nya one click. I vissa fall går jag även in och scriptar direkt till databasen med sql dumpfiler då går det riktigt smidigt.

Har även i höstas talats vid med Binero support. De jobbar för fullt för att integrera klart deras system. Så småningom kommer det säkerligen bli bra igen. De har varit enormt snabba innan och jag tror när de får ordning på allt igen så kommer det säkerligen höja ribban ytterligare.
Dem har ju hållit på att integrera deras "nya system" i över ett år, enligt min mening skall man inte släppa något innan det är testat och fungerar, det är nog det som är Bineros största misstag. dessutom var det många funktioner som saknas i nya panelen men som fanns i den gamla som vissa kunder saknar. Återstår att se om dem kan återhämta sig..
MRDJ är inte uppkopplad