Visa ett inlägg
Oläst 2011-01-12, 13:29 #5
Doctor.Datas avatar
Doctor.Data Doctor.Data är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2010
Doctor.Data Doctor.Data är inte uppkopplad
Flitig postare
Doctor.Datas avatar

Reg.datum: Apr 2010
Kaptenen,

Jag tycker du ska vara stolt over det du skapar och har skapat. Tycker dina designer ar helt enkelt bra skapade och snygga ocksa

Som du har sagt tidigare i nagon trad sa kanske du ska finslipa din programmering, vidga dina kunskaper lite. Fast det kanske inte ingar i foretagets affarsidé att programmera, eller?

Oftast ar man ju lite battre pa en annan sak. Jag menar, driver man en enskild firma dar man bade designar och programmerar i PHP sa ar man lite starkare pa nagot omrade, att man satsar lite mer pa design eller kanske programmering. Daremot tror jag att kundkretsen ar bredare for en om man kan programmera ocksa. Fragan ar ju vilket som ar mest gangbart och mer eftertraktat pa marknaden an det andra.

Ar programmering eftertraktad eller webdesigner? Jag som knappt kan anvanda Photoshop utan gor mina skisser i paint *skrattar* tycker att det ar valdigt enkelt att skapa en design. Men daremot att programmera och fa koden symetrisk och bra skriven ar svart och tar sin tid att lara sig och bygga upp sitt gode rykte som programmerare.
Doctor.Data är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat