Visa ett inlägg
Oläst 2011-01-10, 12:57 #3
Kimppas avatar
Kimppa Kimppa är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2010
Kimppa Kimppa är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Kimppas avatar

Reg.datum: Jul 2010
Hej,

Jag hade nog inte pluggat vidare. Jag känner att jag själv är i samma sits. Man känner att man inte är tillräckligt bra för att söka på vissa jobb, och därför läser jag Lynda.com kursen, kollar videos, läser artiklar och surfar på forum samtidigt som jag lär mig nya sätt att bygga hemsidor på. Har jobbat med CSS de sista månaderna och det börjar bli riktigt enkelt för mig nu, men jag känner mig fortfarande som en nybörjare.

Jag hade nog sagt åt dig att söka på de jobben du inte känner dig kvalificerad för. Tror det inte är någon som kan "allt" och det mesta lär man sig genom att arbeta med det.

Kanske ta en titt på affiliate marketing? Tjäna lite extra pengar medans du söker nytt jobb? Men vidareutbilda dig inte via nån skola, gör det i så fall hemma själv vid datorn med en kaffe eller två!

Citat:
Ursprungligen postat av digi Visa inlägg
Jag flyttade till Oslo och jobbar nu som webbutvecklare på heltid. De är inte lika hårda på tidigare erfarenhet här
Känns helt utmärkt att bo i Norge med svensk erfarenhet inom webbutveckling! Känns som att vi ligger några år före dem flesta här
Kimppa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat