|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Nov 2009
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Nov 2009
|
Tack för era svar!
Eftersom att detta var första gången jag blev utsatt för detta så visste jag inte riktigt hur jag skulle agera, så jag tog bort majoriteten utav dem konstiga grejerna. MEN: Eftersom att Marcsus tydligt har gjort detta för att kunna fuska sig till belöning, så antar jag att dem uppgifter som han har uppgivit stämmer överens med verkligheten. Jag har hittat hans användare på min hemsida, den har samma användarnamn som hans forumanvändare och kollar jag på mailadressen så tillhör den en Marcus.
Det nästan lite sjuka är, att jag även har hans telefonnummer, hemadress, postnummer samt IP nummer (vet dock inte om han använt proxy, fast jag har för mig att sidan endast "loggar" IP numret man använder vid registrering och då finns det chans att han inte använt proxy).
Jag har även tagit print screen och exporterat alla medlemmars uppgifter till en sql fil. Något mer jag bör göra? Hur går jag vidare?
Tilläggas kan att jag nu har sett att han använt sina falska poäng för att beställa en belöning! Denna punkt borde väl kunna användas emot Marcus?
|