Visa ett inlägg
Oläst 2011-01-04, 23:01 #120
MRDJs avatar
MRDJ MRDJ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2006
MRDJ MRDJ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
MRDJs avatar

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Ursprungligen postat av jgabor Visa inlägg
Men snälla, det var ju allt annat än ett "misslyckande" för dem! Det var ju rent lurendrejeri, där de försökte rädda sitt skinn genom en lögn om att det var för "kundens eget bästa."

Har du ens läst vad det hela handlar om? Eller vårt blogginlägg? Eller Bineros? Eller City Networks? Eller...

Det handlade inte om några lättförtjänta stålar (vi gick ju minus på varje beställning) utan att istället ge One.com:s kunder en liten "knuff" så de tar tag i det hela och väljer en leverantör som inte ljuger sina kunder rätt upp i ansiktet.

Nu blev det lite väl barskt och ännu mer off topic, och jag ber om ursäkt för det. Men jag kommenterade faktiskt miljön på WN på Twitter igår, och jag var inte ensam om att tycka att det har försämrats väldigt mycket senaste tiden. Några av de bästa inom sina områden höll med mig, några som hade kunnat tillföra hur mycket kunskap och erfarenhet som helst till alla nykomlingar i branschen... Synd att de istället väljer att överge forumet helt och hållet. För det är väl det som detta forum handlar om - utbyte av erfarenheter och kunskaper mellan branschkollegor?
Det finns bara ett sätt att undvika negativa kommentarer i sociala medier och forum och det är att sköta sina kort rätt. Nu är det vissa webbhotell som inte har gjort det och tycker du det är konstigt att det skapas diskussioner? Jag tycker bara det är bra, då kan nya kunder se kritik från andra kunder innan dem väljer webbhotell.
MRDJ är inte uppkopplad