|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Nov 2009
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Nov 2009
|
Jag skulle ha gjort om hela sidan och basera den till 100% på Wordpress. Det är för det första riktigt smidigt för din egna del när det gäller redigering utav befintligt/nytt material. Jag har också hört (samt till en viss del upplevt, trots att jag inte alls har särskilt stor erfarenhet inom ämnet) att Wordpress i sig är väldigt SEO-vänligt.
En till fördel är givetvis att du kan söka bland tusentals av redan befintliga teman. Jag kan av egen personlighet säga att det är väldigt sällan som man inte hittar något som man blir nöjd med när det rör sig om Wordpress-teman. Det är riktigt skönt och smidigt.
Och så har vi ju alla dessa Plugins till Wordpress: Fantastiskt. Du kan hitta plugin som ordnar precis allt du kan tänka dig. Och, då det antagligen är aktuellt för din del, så kan du fixa Plugins som hjälper dig att SEO optimera din Wordpress-sida.
För övrigt så skulle jag satsa på ett aningen mörkare tema i vilket fall som helst. Nu menar jag inte ett riktigt, riktigt mörkt tema - Utan ett lite lagom både ljust och mörkt. Det får inte bli för mycket åt något håll helt enkelt, just nu känns det för ljust.
|