|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Feb 2004
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Feb 2004
|
Det som krävs är en idé hur vi ska tillsammans förvandla alla dessa människor till pengar. Det är en sida som man ser först när man söker på skräckfilm, som sagt är det nära 80 000 människor som följer den. Även kontakter i filmbranschen kan vara bra.
Sedan är det bra om personen kan skriva recensioner eller har folk som gör det. Ju mer som händer ju snabbare den växer så klart.
Sedan sist men inte minst så ska jag ha betalt för att dela med mig av det jag redan skapat, jag vet inte vilken summa som är ok eller inte. Allt handlar om vad personen kan bidra med utöver pengar.
Jag blir ofta kontaktad av regissörer men oftast får jag lite tävlingspriser, inga större summor pengar. Jag började sälja t-shirt och det gav ca 20 000 kr på en månad. Så pengar kan vi tjäna om man gör rätt. Jag känner att jag själv inte räcker till där för att få sidan att verkligen generera riktiga inkomster. Alla vet vi ju att skräckfilmer är ju något nästan alla gillar eller har en speciell relation till.
Kom gärna med förslag via PM så att vi kan diskutera vidare, jag är öppen för det mesta så länge jag ser cash i horisonten.
Senast redigerad av Davve den 2010-12-31 klockan 00:56
|