Visa ett inlägg
Oläst 2010-12-25, 20:32 #15
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Ursprungligen postat av UnikGrafik Visa inlägg
@Denis Holm - Precis som jag har redan skrivit i trådet som gällde ämnet (Prestashop + CN) har jag redan testat att bortkommentera/modifera if satsen samt renast cachen utan att detta har gett något resultat. Ja, felmeddelande försvann men inloggningen till admin (back office) fortfarande inte fungerar. Inloggnings sidan laddas om bara på nytt...

Jag är van "webbare" och även en gammal programmerare. Genom åren jag har installerat ett tiotal diverse CMS system på minst 4 olika webbhotell... så jag vill verkligen hoppas att problemet är lite mer komplicerat än att bortkommentera ifsatsen

Johan från CN har svarat på mina frågor och visas en stark vilja på att lösa detta. Så jag hoppas innerligt att han kommer kunna hjälpas oss få fart på butikerna på deras servrar.

För övrigt så undrar jag också om CN inte har kunder som kör Prestashop 1.3.3 eller senare på deras maskiner och så fall hur har de löst PS problematiken.

Jag har ställt precis samma fråga på Prestashop forum utan att få några svar... så mysteriet fortsätter vara olöst
min poäng var inte bara att man kan bortkommentera.
Utan man kan göra så ifsatsen spottar ut "true" eller vad den nu eftersöker.
Och på så vis funkar det även om kontrollen aldrig gjordes på riktigt.
Men det är sagt som en teori.

CN kan inte lösa det tyvärr.. inte utan att göra viss omprogrammering utav prestashop scriptet.
Alternativet är att göra om sin miljö så lagringsplats och webroot får likadan sökväg och det alternativet tror jag inte är ett alternativ för dem just nu.

Men jag önskar er lycka till.

Ontopic:
City network har annars vad jag fått höra bra kundbemötande.
Jag har inte flyttat några kunders siter därifrån senaste månaden iallafall .
Och det bör ju ses som ett gott tecken .
Dennis Holm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat