Visa ett inlägg
Oläst 2010-12-18, 15:21 #10
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
Jag skulle aldrig visa min privata ekonomi för en eventuell försäljare. Det är upp till försäljaren att dömma köparen om den är trovärdig eller ej. Sedan förstår jag inte varför man inte skriver ut url:en i en försäljningstråd. Det måste vara betydligt bättre än att sitta och svara på 100 PM om samma fråga, vad är det för URL.

När priserna dessutom är väldigt höga som denna är nu så vill man gärna veta så mycket som möjligt innan man tar kontakt och eventuellt börja köpslå om ett pris och övertagande.

Jag tycker även det är bra i vissa fall när de sitter och forskar om sidorna, tex donera.se som var till försäljning för 100 000 kr. Hade inte det kommit fram att det var bluff det mesta så hade jag nog gått på det, jag var en av de intresserade av att köpa sidan, men efter lite forkning från några medlemmar så hoppade jag av då det visade sig att den hade varit ett riktigt nerköp. Så där var jag väldigt glad i deras "spammande" av tråden.

Sedan även dessa jäkla "Buda genom PM och inte i tråden".. Varför kan man undra? Det måste ju kännas mer seriöst och kunna visa upp för alla vad buden ligger på och vilka som budar. Om det är ngn som verkligen vill vara anonym så kan man buda genom PM men detta ska redovisas i tråden. Som nu kan det finnas ett bud på 1000 kr, helt plötsligt har TS fått ett bud på 5000 spänn...

Sorry för off-topicen..

Lycka till med din försäljning, kände bara att jag ville skriva av mig när det ändå fanns på tråden

Senast redigerad av MusikMixen den 2010-12-18 klockan 15:26
MusikMixen är inte uppkopplad