Citat:
Ursprungligen postat av audemars
Jobba som Art Director. Skapa visitkort, hemsidor, banners, layout till tidningar osv. Finns massor av jobb som endast kräver photoshop kunskaper.
|
Det låter intressant! Nu börjar det likna något

Vart kan man hitta sånt jobb? Sökte på art director men, hittade inget på platsbanken.
Citat:
Ursprungligen postat av knullis
inom adult finns det gott om jobb inom bildredigering. jobbena annonseras ständigt ut på de vanligaste adult webmaster forumen. kanske inte precis vad du vill hålla på med men ja bara ett förslag.
|
Jag tar gärna emot mer information.
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand
Hej,
Smäll upp ett CV och en snygg portfolio med ett axplock av det bästa du gjort.
Denna kan du sedan skicka eller visa för presumtiva arbetsgivare och är du (riktigt) duktig kommer det nog en dag när någon nappar.
"Friskt vågat, hälften vunnet" är förvisso något av en floskel, men när det gäller jobbsökeri stämmer det bra. Så det är bara att ligga i.
|
Tack för rådet. Men av det bästa jag gjort, skulle du kunna ge mig lite exempel? Förresten, hur ser jobbmöjligheterna ut i Thailand? Jag skulle gärna vilja jobba där under vintern
Citat:
Ursprungligen postat av StefanW
Du vill jobba hos något företag och skapa hemsidor, säger du.
På förstasidan säger du att du inte vill lära dig koda. Och i slutet av denna post säger du att du inte vill designa hemsidor i PS.
Vad ska du göra då?
|
Jo fast jag syftade på mer om man kunde jobba med att göra hemsidor med kunskaperna jag har i detta fall Joomla och Artisteer. Men det "audemars" skrev låter väldigt intressant, sånt skulle jag kunna arbeta med.