Ämne: binero nere?
Visa ett inlägg
Oläst 2010-12-12, 00:00 #21
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W Visa inlägg
Nu var det inte Binero jag jämförde med utan mer webbhotell allmänt. Och nej jag jämförde inte webbhotell med polis på det vis du verkar vilja tolka det utan en akut situation med en annan.

Och jag tycker att du har fel när du säger att svarstider är en kostnadsfråga. Om den person som byggt systemet från grunden är tillräckligt duktig så fungerar systemet i regel så pass bra att supportfrågorna i regel blir relativt få även om man har väldigt många kunder. Har man däremot ett system som fungerar si så där så får man ju så klart väldigt många supportärenden, oftast fler än man klarar av att hantera.
Japp, men å andra sidan blir man då också väldigt sårbar för förändringar. Har man få supportfrågor så får man problem om man har otur och det väl inträffar något. Nu har också Binero haft väldigt mycket problem det senaste året. Kontrollpanelens förfall har säkerligen ökat antalet supportfrågor en hel del.

Du verkar också utgå från att kunderna är helt irrelevanta i sammanhanget. Mindre kunniga kunder kräver mer support än mer kunniga och ett stort webbhotell har givetvis fler sådana. Har man lägre priser och syns överallt så lockar man sannolikt till sig fler nybörjare på gott och ont.

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-12-12 klockan 00:06
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat