Visa ett inlägg
Oläst 2010-12-08, 12:30 #6
RLM_JPs avatar
RLM_JP RLM_JP är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2009
RLM_JP RLM_JP är inte uppkopplad
Medlem
RLM_JPs avatar

Reg.datum: Feb 2009
Kategorierna och kanske framför allt deras underkategorier känns inte riktigt 100%. Dels är vissa av dem inte tjänster, utan produkter. Under vissa kategorier är även produkterna väldigt specifika. Det gör nog att det blir knepigt för någon som inte är så insatt att veta vad de ska välja, och det de egentligen söker kanske inte ens listas. Det blir ganska mycket 'övrigt' isåfall, trots att det finns så många möjliga val, och det känns onödigt. Jag tror ni antingen behöver förenkla lite grann vad gäller detta, eller totalt släppa loss och köra ett tagg-system med tusentals val- och sökmöjligheter.

Tillägg 5 minuter senare:
När jag tänker efter tror jag en ensam sökruta skulla funka bäst, med en smart sökfunktion som hittar rätt oavsett om man t.ex. söker på "jag ska gifta mig tihi" eller "vigselanrättningar". På så sätt blir det enkelt och funktionellt oavsett vem användaren är. Det blir definitivt en massa merjobb, speciellt med tanke på att ni vill vara så breda, men det blir också en såpass mycket bättre tjänst att det kan vara värt det.

Senast redigerad av RLM_JP den 2010-12-08 klockan 12:39
RLM_JP är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat