Ämne: ssh binero?
Visa ett inlägg
Oläst 2010-12-06, 19:02 #5
theflowmachine theflowmachine är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
theflowmachine theflowmachine är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
De anger inget datum om när tjänsten kommer igång igen, typiskt Binero. Och vi vet vad "några veckor" i Binero-språk betyder: Typ, aldrig, eller i bästa fall, ett par år!

När jag krävde kompensation så svarade de som följande:
Citat:
Vi erbjuder ingen kompensation för att tjänsten är tillfälligt nedstängt. Jag hoppas att ni förstår att det är inget lättvindigt vi tillfälligt stängt ned tjänsten för. Vi har upptäckt potentiella säkerhetsbrister utav allvarlig grad som potentiellt skulle kunna skada er och andra kunders verksamhet. Driftsäkerhet och säkerhet är självfallet ingenting vi tar lätt på.

Tyvärr har vi inget konkret datum med exakta tidpunkter då detta är mitigerat. Men vi kommer att fortsätta uppdatera denna incidentrapportering på följande sida, där du kan följa arbetet: http://www.binerodrift.se/?p=1539&m=201012

De kan alltså hålla på stänga ner tjänster, och hänvisa till säkerhet? I deras tjänstebeskrivning står att SSH ingår, då förväntar mig att den funkar också. Det är ett klockrent fall där de behöver kompensera kunderna, då de inte kan uppfylla avtalet.
theflowmachine är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat