Visa ett inlägg
Oläst 2010-12-06, 14:01 #124
Linuus Linuus är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2009
Linuus Linuus är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2009
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Huruvida det finns någon fördel eller inte med niqab är helt irrelevant egentligen, det handlar om människors fria vilja vilken ska begränsas så lite som möjligt. Jag har väldigt svårt att förstå människor som tar illa vid sig så som en del beskrivit i den här tråden. Varför ens bry sig? Det är bara ett fåtal individer och det har ingenting alls med er att göra. En del måste ständigt lägga sig i andra människors liv trots att det inte påverkar dem själva eller samhället på något nämnvärt vis vilket är tröttsamt. Gör något vettigt istället - engagera er för tigrarna, den lokala idrottsklubben, de äldre som vanvårdas, alla skolungdomar som mobbas etc. Det är snarare dessa personer som är problemet och inte de som bär niqab.
Fast att det bara är ett fåtal personer är ju även det helt irrelevant. Det är bara ett fåtal personer som gillar att hoppa fram och blotta sig för folk. Ska alla som engagerar sig i att motarbeta blottare arbeta mot mobbing istället? Jag skulle inte bry mig så mycket om nån hoppade fram med snorren i vädret men det betyder ju inte att andra INTE bryr sig. Eller hur?
Linuus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat