Visa ett inlägg
Oläst 2010-12-02, 16:17 #23
Normans avatar
Norman Norman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2004
Norman Norman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Normans avatar

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Muqito Visa inlägg
Alltså RUSKIGT jädra dåligt bemötande har jag fått av CityNetwork.

Har klagat på dem tidigare, då så ville en i support att jag skulle ta problemet med honom här på WN i stället.
Så det gjorde jag, skulle få kompsensation i stället i form av ett års webhotell som de skulle bjuda på. Skulle bara återkomma i november för att då hade de fått deras nya kontrollpanel.

Så vad gjorde jag? Jo jag skrev i tisdags (den 30e) och frågade om de hade fått den nya kontrollpanelen.

Jovisst det hade dem och som svar får jag att jag ska vänta tills på eftermiddagen i stället.

Så på eftermiddagen (igår) får jag ett meddelande om deras nya erbjudande (de som står här i tråden).

Då så svarar jag tillbaka att hela poängen var att jag skulle kompenseras och jag skulle bli bjuden på ett webhotell. Inte få samma erbjudande som de andra.

Varpå jag får ett relativt drygt svar:

"Njo men det är 9 kronor? Dvs du får ett år kostnadsfritt - för pengen av en godisbit. Det skulle vara mycket mer jobb att lägga in på annat sätt för oss båda tror jag.

Kanske jag kan bjuda tillbaka de 9 kronorna någongång om vi träffas. :-)

Känns det ok?"

Jag struntar väl i om det är 9 kronor, från början ville jag bara säga upp det och nu gick jag med på att prova det om jag fick det GRATIS. Sedan att det är samma erbjudande som ligger på deras sida också.. det gör mig ännu mer förbannad.

Nej jag har ingen bra erfarenhet av det här företaget. Ännu en gång blir man i princip spottad i ansiktet.
Har bara bra erfarenheter av CN fast de är konkurrent.

Det är 9 kronor skillnad. Tror väl att de säkert gett dig gratis om de inte kört denna kampanj nu. Nu får du ju dessutom en domän också. Som sagt.. 9 kronors skillnad och då måste du posta ett klagomål i denna tråd? :S
Norman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat