Visa ett inlägg
Oläst 2010-11-28, 22:07 #3
MMCs avatar
MMC MMC är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2008
MMC MMC är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
MMCs avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ambitiöst projekt! Kul att se mer sådant här på WN.

Jag förstår att jag inte är målgruppen här, men teknikern i mig vill läsa mer detaljer om vad den här Einards-klassen faktiskt gör. Om jag förstått det hela rätt så loggar man fortfarande in på einards.com, du säljer alltså en hostad tjänst och inte Einards-klassen som sådan.

Om så är fallet så tycker jag att du ska överväga att publicera källkoden till klassen. Som kund skulle jag uppleva det som tryggare att få se vad du vill köra på min server innan jag faktiskt registrerat mig.

En demoinstallation och demokonto vore bra, det vore snyggt om man fick några tips på attacker att försöka på en demoinstallation och se effekten i demokontot i realtid.

Slutligen så borde du verkligen be någon som är bättre på engelska att skriva om texterna, alternativt börja på svenska tills du fått några betakunder och vill satsa mer.

Edit: det kan också vara bra att mer i detalj beskriva vad den här typen av lösnings begränsningar är. T.ex. vad som krävs av din kund för att Einards ska fungera, vad man behöver göra om man har saker som phpMyAdmin eller Wordpress installerat osv.

Senast redigerad av MMC den 2010-11-28 klockan 22:11
MMC är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat