Visa ett inlägg
Oläst 2010-11-28, 20:32 #6
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Reg.datum: Nov 2009
Hej och tack så mycket för svaren!
Det känns helt klart som att det finns många glada och intressanta personer som sysslar med SEO här på WN.

Men då gissade jag alltså rätt, att allt innehåll räknas. Det som jag har märkt är rätt svårt är ju den där biten att skriva så konkret och bra text som möjligt utan att egentligen ha så mycket yta att använda sig utav.

Min nyöppnade sida som jag helst inte nämner namnet på vid nuläget rankar först på ett sökord, och runt femte plats på liknande sökord i form av meningar. Jag har dock märkt att jag har sjunkit några steg på en del sökord sedan bara någon dag sen.

Så min fråga är:
Hur håller ni er kvar på er höga plats hos Google och klättrar uppåt istället för att ramla neråt och sjunka?

Jag har personligen en teori om att det är relativt enklare om man driver en blogg av någon form, då den ständigt uppdateras med nytt material som kan innehålla hur mycket bra SEO-text som möjligt.

Sidan jag pratar om är tyvärr inte en blogg utan en vanlig sida/tjänst och det jag har gjort är att beskriva sidans funktioner osv. extra tydligt, men så mycket mer kan jag inte göra då det som sagt inte är någon blogg.

Vad tycker ni jag ska göra? Hur brukar ni lösa liknande situationer?

Tacksam för svar
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat