Visa ett inlägg
Oläst 2007-12-03, 11:43 #5
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2004
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanS
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas
Loopia och Binero är helt uteslutna då binero inte har någon support på sin windows del och Loopia kompilerar endast en gång per dag.
Som några andra redan har svarat så erbjuder vi support på våra Windows-tjänster. Har kontrollerat dina tidigare ärenden hos oss och vad jag kan se så ställde du en Windows-relaterad fråga den 22/11, som besvarades av oss den 23/11. Nog för att det inte var bra, hoppas dock att du har förståelse för att dröjsmål kan uppstå ibland.
Kan även berätta att vi håller på att rekrytera ytterligare personal till oss, detta bl a för att förbättra och snabba upp vår support ytterligare.
Jag har fortfarande inte fått mitt problem löst på er windows del, jag har traglat med er en över en vecka utan att ni löst det och har efter det gått vidare då jag inte anser er ha kompetens till detta.

Edit: för att förtydliga så kopplade jag upp dessa sidor som ni inte lyckades med på Sajthotellet och de funkade direkt där.