Ämne: Värdekampen
Visa ett inlägg
Oläst 2010-11-14, 20:50 #5
jensplan jensplan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2010
jensplan jensplan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2010
Jag kommer ta vidare all feedback och givetvis komplettera med mina egna tankar och funderingar. Här nedanför är lite feedback från tidigare:
  • Fundera på copyn, säger "här på värdekampen gäller bara en sak:" något egentligen. Skulle istället vilja lyfta upp den mindre texten. Eftersom sajten kan ha flera olika värden, t ex är ett värde att de som ska flytta till en plats kan kolla upp värden i närheten... right? Andra sidan av myntet måste vara välkommet.
  • Mest gillade tips gillar jag, denna borde kunna få en mer utpekad roll genom att synas på inzoomad nivå så att man vet var man ska leta. Alternativt kan varje nål ha en siffra med antal gillningar.
  • Det går ju att länka till ett visst tips, men blir de indexerade av Google? Går detta att lösa? Cafekartan o dyl har ju den fördelen och får nog mkt trafik på så sätt.
  • Det verkar som om fotot på alla mina vänner laddas in när man besöker sidan, detta gör att 28 sekunder att ladda klart sidan (den visas snabbare, men sidan verkar bli seg...?)
jensplan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat