Supermoderator
|
|
Reg.datum: Jan 2004
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Jan 2004
|
Binero-tramset börjar bli lite uttjatat nu, tycker vi kan lämna den diskussionen. Du tycker inte att du betett dig illa mot dina egna kunder likväl när du lägger en till synes välmående e-butik på shared hosting? Sådana här saker kan hända oavsett vilket webbhotell du väljer men om det händer dag 1 eller dag 1000 påverkar givetvis den bild du själv får. Att lägga en svensk (?) webbutik på ett webbhotell i utlandet är att ta en ytterligare risk skulle jag vilja säga och är inget jag skulle rekommendera.
Vad gäller bemötandet så är det ganska omöjligt för oss andra att veta vad som sagts och inte sagts från bägge parter så det känns lite meningslöst att ens diskutera det. Jag är övertygad om att alla webbhotell av denna storlek har ett antal kunder som klagar på att de blivit dåligt bemötta. Ibland beror det på kunden, ibland på den anställda och inte alltför sällan på bägge två.
Att Binero idag inte skulle ha minst en tekniker nära tillhands ser jag som extremt osannolikt så det stämmer med all säkerhet inte. Därmed alls inte sagt att just ditt problem hanterats på bästa sätt. Det är ju knappast så att de medvetet struntar i sina kunder eftersom det är just kunderna de lever på...
Senast redigerad av tartareandesire den 2010-11-13 klockan 16:40
|