Visa ett inlägg
Oläst 2010-11-13, 02:21 #13
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Martin™ Visa inlägg
Det står "Smyckesdelar" även på den amerikanska sidan, loggan står också på svenska. Sen tycker jag valutan borde ändras automatiskt vid språkäändring. Det går inte att beställa saker om de inte finns på lager, ska det vara så? Annars fanns det inte mycket att klaga på, vilket system bygger webshoppen på?
Då verkar det som att språket har ändrats tillbaka. Det har stått på Engelska i kategorin. Tack för att du påpekar det. Jag har haft lite problem med att en del av språket ändras vid filändringar. Sloganen har jag inte översatt men skall kolla om det går att fixa. Tack för att du ligger på. Jag behöver en push ibland. Även bilderna under ´varför handla hos pysslorama´ är endast på svenska vilket såklart inte ser bra ut.

Det skall inte gå att beställa sådant som inte finns i lager. Vad jag däremot planerar att lägga till inom kort är möjligheten att bli informerad när vi får hem en produkt.

Språk och valuta fungerar kanske bara för vissa länder. I eurområdet har du många språk men en valuta. Men för Sverige borde det bara gå att se priser i SEK, men så är inte fallet. Systemet kan i alla fall ställa in vilka valutor och vilka länder som betalmetoderna kan användas för vilket jag gillar.

Webshoppen bygger på prestashop.

Tack för synpunkterna!
ecstyle är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat