Visa ett inlägg
Oläst 2010-11-12, 14:30 #7
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne Visa inlägg
Strålande vacker webbshop tycker jag!

Siten känns alldeles för långsam. Det tar 3-4 sekunder för varje sida att ladda. Sedan kanske du någonstans skulle ha lite informationssidor om scrapbooking som hobby och att bygga hemmagjorda smycken. Det kan du säkert tjäna inlänkar på särskilt om du själv länkar till föreningar inom dessa områden för sådana måste ju finnas? Och ju fler som intresserar sig för hobbyn desto fler potentiella kunder får du.
Inte bra att den upplevs långsam. Har jag för många besökare från WN? Just nu har jag en budget-hosting så jag kanske behöver uppgradera framöver för jag kommer att ha fler och fler produkter och förhoppningsvis fler besökare. Jag har en ganska tajt budget för det här så jag har hållit nere utvecklingskostnaderna för programmering och design, kör på betalmetoder utan fasta avgifter, billig hosting (men anpassad för mitt ehandelssystem som förövrigt är gratis), litet lager till att börja med. Jag vill inte slänga iväg för mycket pengar innan jag vet om det kommer att fungera.

Informationssidorna kommer att komma. Jag har sidorna färdigt, längst ned till höger men dock är dom tomma på information. Men det kommer att komma.
ecstyle är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat