Visa ett inlägg
Oläst 2010-11-11, 10:43 #3
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2008
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar

Reg.datum: May 2008
Första intrycket: Snyggt. Mjuka, vänliga färger. Lagom stor text. Bra hastighet på bildspelet
Textrutan - både kartnål och band i kanten känns lite “livrem och byxhängslen". Kursiv text, nja
Runda Yenit Company är för stor. Visst, den ska synas men nu tippar nästan sidan av dess tyngd

Rundvandring på webbplatsen.

Hotell går till en sida som ser annorlunda ut. Behåll i vart fall samma färg på huvudet och kanske ska “Hotell-randen” komma på vänstersidan för att inte bryta för mycket

Datorer går till extern sida och öppnas i nytt fönster. Sånt gillar jag inte generellt. Kanske kan man markera detta eller lägga det till höger om “Kontakt” för att markera att det är något annat

Det mesta på sidorna är detsamma när man klickar runt. Jag trodde först att det bara var en sida som du använt som “dummy”. Eftersom de grafisk elementen är så kraftiga så kanske man ska ge sidans namn en kraftigare markering/färg. För att ha olika färg på kartnålen eller bandet är väl att ta i.

Sidan Priser - Rates som sidnamn, engelsk text
Sidan Kontakt - engelsk text, hur kontaktar man er? Den sidan saknar kartnål - medvetet?

Under tiden jag tittade tillkom “info” på kantbandet på ett flertal sidor. Nja ...
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat