Visa ett inlägg
Oläst 2010-11-10, 16:07 #16
studiox studiox är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Aug 2004
studiox studiox är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Aug 2004
Citat:
Ursprungligen postat av fabian Visa inlägg
Mitt kort är registrerat med Paypal, men jag kan utan problem handla på det utan att logga in. Dock får man väl inte handla mer än 15 gånger utan att registrera sig.
Intressant. Har du någon mer info om dom där 15 gångerna? Så fort jag angett mitt kortnummer så fick jag upp "ajajabaja vi känner igen ditt kort, logga in eller dö". Det löste sig när jag fick ett nytt kort, som jag såklart hållt utanför paypal och går alldeles utmärkt att använda. Rätt säker på att jag använt det mer än 15 ggr också.

Citat:
Ursprungligen postat av fabian Visa inlägg
Det tråkiga med paypal är som det tidigare sagts att dom brukar låsa konton och begärna ohyggliga mängder verifikat. Jag fick skicka registreringsbevis, telefonräkningar, bankutdrag, kopia på pass etc. innan dom efter 4 månader låste upp vårt konto. Vi kunde dock ta betalt under tiden, men inte komma åt våra pengar.
Ja, dom tycker att man ska ange momsregistreringsnummer, det verkar dom gilla. Fast när man ska verifiera konto så måste man trycka upp körkort eller pass i röven på dom, otroligt. Ska avsluta ett PRO konto nu, ska bli intressant att få det verifierat att dom raderat min scannade bild också.

En annan trist sak är att det är lätt att begära refunds.
studiox är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat