Citat:
Ursprungligen postat av KarlRoos
Du behöver inte välja någon "småföretagsinriktning" i gymnasiet, sådant är bara patetiskt. Ungefär som att välja webbdesign om du vill bli webbdesigner, man får lära sig tabeller, att skriva markup med stora bokstäver och att "doctype inte är viktigt".
Bara kör på när du har något, annars plugga tills du är nöjd. Och plugga brett, d.v.s. natur.
Sedan ett till tips, börja inte svära och bli sur när folk lägger sin fritid på att försöka hjälpa dig här på forumet. Känns helt onödigt.
|
Tack för att du kyler ner mig (kan misstolkas grovt) men ibland kan alla bli arg och ni kanske tänker: du lär ju inte passa som polis eller ambulans när du har kort stubin.
Men det är så faktiskt när någon/några inte fattar att man inte behöver vara exakt med antal arbetstimmar direkt eller liknande, för jag vet ändå vad som gäller, ob (obekväma tider) osv..
Så du tycker jag borde rent utav sagt "skita" i IT-Design ?
Och t.ex satsa på Samhäll?
Jag är inte så bra på kemi och fysik och biologi och matte för att gå natur, visst, jag kan dessa ämnen men jag är inte så bra på de, så därför ser jag mera Samhäll som ett annat alternativ.